KEIK! Newborn Mira

De moeder van Mira mailde me al ruim voor de uitgerekende datum.
Ze wilde graag een newbornshoot voor haar dochtertje regelen, maar merkte op dat ze waarschijnlijk eerder geboren zou worden.
Of dat uit zou komen met mijn vakantie?
 
Mira werd inderdaad eerder geboren en nog voor mijn vakantie kon ik foto's maken bij Mira thuis.
Ik zeg goede planning ;)
Op de dag van de fotoshoot is ze precies twee weken oud.
Een rustig meisje tevreden in de box.
We beginnen meteen, want ze is nu nog lekker relaxed.
Met een reflectiescherm en simpel wit laken, kan ik mooie foto's maken binnen, waar het enigszins donker is door het weer buiten en het type huis.
Altijd wat lastiger, maar gelukkig zijn er wat trucjes voor!
 
Na korte tijd begint Mira weer hongerig te worden, en terwijl haar mama haar gaat voeden, zoek ik buiten grote broer en zus op.
 
Ze hebben vakantie en zijn lekker aan het spelen, en hebben niet meteen zoveel zin om op de foto te gaan.
Dat snap ik wel, want met een grote schep in de tuin graven is ook veel leuker!
Oma had gelukkig nog een bellenblaas voor beide en zo kon ik rustig een paar mooie portretfoto's maken, terwijl ze plezier hadden.
 
Het weer was wisselend deze dag, en zo hebben we ook afwisselend foto's binnen en buiten gemaakt.
Buiten een prachtige tuin, met veel mooie fotoplekjes!
 
Na voldoende mooie foto's te hebben gemaakt, heb ik mijn fotospullen weer ingepakt en iedereen uitgezwaaid.
Veel geluk met elkaar!
 
Hieronder een kleine impressie van de fotoshoot van deze dag.
Wil je ook foto's laten maken van je (pasgeboren) baby? Mail dan naar info@keikfotografie.nl
 
Om terug te keren naar de website: www.keikfotografie.nl
 
 
 

 

Reacties