KEIK! Mijn eigen familie voor de lens

Enkele maanden geleden kreeg ik de vraag van mijn nichtje om wat mooie familiefoto's te maken voor haar ouders.
Natuurlijk wil ik dat, extra leuk en bijzonder om deze fotoshoot te doen!
Op een zonnige dag waarop het flink waait spreken we af in een natuurgebied vlakbij Hollandscheveld (Drenthe)
 
De hele familie is compleet, mijn nicht en haar gezin, mijn neef en zijn gezin en mijn andere nicht.
Er zijn ook kinderen bij, twee grotere met minder zin om te poseren en twee kleinere die nog alle kanten op rennen en veel willen spelen.
Een leuke uitdaging ;)
 
Spelenderwijs, en met het tempo er in houdend, maken we op verschillende plekken foto's van de gezinnen apart, de zussen en broer samen, de kinderen apart en van hun allemaal natuurlijk.
Wanneer we bijna klaar zijn met foto's maken, heeft één van de kinderen de smaak te pakken en heeft nog volop ideetjes voor foto's.
Na de laatste paar foto's stappen we weer in de auto en gaan we een drankje doen.
Enkele weken later hoor ik dat mijn oom en tante blij zijn met de foto's en enkele aan de muur gaan ophangen :)
Hieronder een kleine impressie van de foto's.
 
Om terug te keren naar de website: www.keikfotografie.nl

 


 

 


 

Reacties