KEIK! Familieshoot op een erf

Op een zaterdagmiddag in september rij ik naar een boerderij vlak buiten mijn woonplaats.
Ik ben daar eerder geweest om foto's te maken van complete familie, nu maak ik foto's van een gezin daarvan.
 
In de prachtige tuin met veel leuke en originele plekjes gaan we foto's maken, en we starten in de kersen boomgaard.
De vruchten zijn inmiddels al opgegeten, maar de bomen zijn er niet minder mooi om.
Op een trappetje tussen de bladeren door, maak ik foto's van de oudste, terwijl hij nog kijkt of er niet toch nog ergens een kersje zit.
 
Helaas....alles is weg! Dan maar weer de trap af en je zusje een knuffel geven!
Ze zitten allebei netjes stil op het houten kistje wat ik mee genomen heb... weliswaar een paar seconden maar dat is net lang genoeg ;)
 
Broer en zus gaan liever spelen, ravotten, schommelen en vooral niet te lang ergens stil zitten.
We houden het tempo er goed in, en leiden de kindjes af met bellenblaas en de belofte dat ze straks echt mogen schommelen en op de trampoline springen.
 
Na een rondje over het erf, maken we in de voortuin nog een paar foto's van het hele gezin samen, en papa en mama moet flink hun best doen om hun kindjes nog te motiveren.. bijna tijd om te spelen!
 
En terwijl de twee boefjes weg sprinten naar de speeltoestellen, maak ik nog een lieve foto van hen samen.
Bedankt voor jullie support vanmiddag! En (inmiddels) blij te horen dat jullie zo tevreden zijn met de foto's :)
 
Hieronder een kleine impressie.
Om terug te keren naar de website: www.keikfotografie.nl
 
 
 

 
 
 



Reacties