KEIK! Jasmijn tussen de tulpjes!

 
Voor de fotoshoot van Jasmijn rij ik naar Hannek's Pluktuin, een mooie bloementuin in de buurt van Elburg, waar je zelf ook een prachtig boeket kan plukken en een lekker kopje koffie kan drinken.
 
Maar ik kom er om foto's te maken en gelukkig is het droog, in tegenstelling tot wat het weerbericht aan gaf.
Het tulpenseizoen is bijna op zijn einde, maar gelukkig is er nog een kleurrijk veldje tulpen te vinden waar we de foto's van Jasmijn gaan maken.
Een tikkeltje moddierig is het wel, dus de zinken teil komt goed van pas!
 
Jasmijn vind het allemaal prima, ze is een makkelijk, vrolijk meisje.
Ik maak ook foto's van Jasmijn en haar mama samen, want het is bekend dat mama's vaak zelf niet op de foto's staan.
Een mooie herinnering voor later.

Na de tulpjes lopen we terug naar het huis van Hanneke, en zien we nog wat leuke plekjes voor een mooie foto in deze tuin, dat vol staat met allemaal bloemetjes, verschillende soorten groen, leuke paadjes, kleine boompjes en stenen.
Het is eigenlijk een soort ontdektuin, er zijn zelfs diertjes!

Ineens zien we mooie grote strobalen liggen! We mogen daarmee stapelen en sjouwen, net zo lang tot we een mooi decor van strobalen hebben gemaakt. Jasmijn is nog steeds goed gemutst, ik heb nog geen pruillipje gezien!

Tevreden rij ik weer terug naar huis, een mooie plek om foto's te maken, hier ga ik vaker naar toe :)
Hieronder een impressie van deze leuke fotoshoot, met lieve Jasmijn van 9 maanden oud. 
 
 



 
 
 
 
Wil je ook mooie foto's van je kind (eren) tussen de bloemen? Bij Hanneke kunnen we altijd terecht.
Hanneke's pluktuin gaat 1 juli weer open, er staan dan weer veel mooie veld- en zomerbloemen in bloei.
 
Om terug te keren naar de website, klik op www.keikfotografie.nl 

Reacties