KEIK! Newborn Jens

Vandaag ga ik naar Jens, een klein lief jongetje dat nog maar een paar weekjes oud is.
Zijn grote broer Tymo heb ik als baby ook op de foto gezet, dus extra leuk om nu ook Jens te fotografen!
 
Jens ligt heerlijk te slapen in zijn wandelwagen als ik binnenkom, hopelijk doet hij dat ook nog even tijdens de fotoshoot.
De kamer is al lekker warm, en na het overleggen met Jens zijn mama wat ze mooi vindt, gaan we beginnen.
 
Jens is daar niet meteen mee eens, hij wordt meteen wakker en wilde liever nog even blijven slapen :)
We nemen de tijd en maken foto's van Jens in een schattig mandje, in een grof gebreide doek en lekker bij mama.
 
Jens laat wel van zich horen als hij het er niet mee eens is, maar is snel te sussen met een speentje en tussendoor even voeden.
Ik maak ook close-up foto's van Jens zijn handje, hoofdje en voetjes, alles is nog zo klein!
 
Na 1,5 uur hebben we voldoende foto's en is Jens moe van het foto's maken.
Hij heeft daarna lekker veel geslapen begreep ik van zijn mama.
 
Hieronder een paar foto's van kleine Jens.
Om terug te keren naar de website:
 

Reacties